مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-22اقتصادي

نخستین کتابخانه عمومی مستقل شفت احداث می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، از احداث نخستین کتابخانه عمومی مستقل شفت در زمینی به مساحت 287 مترمربع خبر داد و گفت: کتابخانه های عممی باید در مرکز شهر باشد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، از احداث نخستین کتابخانه عمومی مستقل شفت در زمینی به مساحت 287 مترمربع خبر داد و گفت: کتابخانه های عممی باید در مرکز شهر باشد.

پریسا کرمی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شفت، از احداث نخستین کتابخانه عمومی مستقل شفت خبر داد و اظهار کرد: با موافقت شهرداری شفت زمینی به مساحت 287 مترمربع جهت احداث کتابخانه عمومی مستقل شهر تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه شهر شفت در گذشته از یک کتابخانه مستقل برخوردار بود، تصریح کرد: این کتابخانه به دلیل مساحت کم و فرسوده بودن به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت منتقل شد تا جهت بازسازی و احداث کتابخانه جدید اقدام شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، کتابخانه ها را نیازمند سکون و سکوت دانست و تصریح کرد: کتابخانه های عمومی علاوه بر برخورداری از مخزن و فضای مطالعه، باید به مرکز شهر و تجمعات انسانی نزدیک باشند تا امکان دسترسی به منابع و فعالیت های فرهنگی کتابخانه ای برای همگان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتابخانه عمومی مستقل شفت احداث می شود

نخستین کتابخانه عمومی مستقل شفت احداث می شود